Przedstawię się w razie gdyby ktoś mnie nie znał, jestem Michał na forum goszczę od dawna nie jestem pewien gdzieś 2009/10r. dopiero w październiku 2011r. kupiłem pierwsze moje auto Colta CA4A w wersji GLXi 1.6 wyposażony w ABS. Czas na zmianę. Rok albo więcej szukałem wersję 1.6 4WD bez skutku aż pojawił się ten opisany poniżej.
W tym temacie będę się zajmować nowym nabytkiem który gości u mnie od tygodnia (15.06.2015r). Poprzednim właścicielem był dzonybravo, jest to Colt GTi z 1993r. sprowadzony z Niemiec do Polski w 2012r.

Silnik DOHC 1.8 4g93
Przebieg na tę chwilę 218 tyś.
Zawieszenie seria.
Wyposażenie jak to w GTi czarne
ABS, klimatyzacja, podgrzewane i elektryczne lusterka, halogeny itd. itp.
Niesamowita maszyna wygląda niepozornie. Od kupna wjechał do garażu i wyłonił się tylko dwa razy a dla tego że oglądam go z każdej możliwej strony i spisuję sobie w głowie a przydał by się do tego papier co jest do poprawy.
Pierwsze pozytywne wrażenie to zadbany środek, wszystkie plastiki i elementy, fotele i kierownica porównując do mojego GLX'a czysta bajka jak z fabryki jedynie w bagażniku są porysowane.
Moje plany co do niego to na razie nic innego jak doprowadzić go do takiego stanu technicznego w jakim teraz jest GLXi, tam nie ma praktycznie co robić.
W tym momencie co go boli to:
- Wolne obroty niby dobrze chodzi ale czasem po jeździe czy gazowaniu rosną prawie do 1tyś. trzymają się chwilę i wracają na mniej więcej 700 rpm.
- Uszczelka miski olejowej cieknie mocno, sama miska do malowania.
- Świeci ABS chodź komputer nie ma błędów
- Hamulec ręcznego się zawiesił, już pogrzebałem w prawym. Nie odbija i zastosowałem mój patent który zobaczycie potem, taki sam zrobiłem w GLX'ie i daję radę jutro robię lewą stronę to pokaże.
- Przeczyściłem świece
- Wstawiłem leprze żarówki H4
- Zamieniłem lusterka kierowcy z GLX'a do GTi dla tego bo w GTi jest płaskie i ma mniejsze pole widzenia jak to z 1.6 które jest uwypuklone.

O następnych poczynaniach będę informować i mam nadzieję że nie stracę zapału prowadzenia tematu jak to było z moim GLX'em.
A tak sobie stoi w garażu.

